سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انتخاب رشته
هرکس شیفته دانش گردد، به خویشتن نیکی کرده است . [امام علی علیه السلام]
>>پ. شفیعی ( شنبه 98/5/19 :: ساعت 12:20 صبح)

هوشبری :

دوره هوشبری یکی از دوره‌های آموزش عالی (از شاخه‌های پیراپزشکی) است و هدف آن تربیت نیروی انسانی کارآمدی است که هر 1 یا 2 نفر از آنها بتوانند به عنوان دستیار یک متخصص بیهوشی زیر نظر وی در یک بخش اتاق عمل انجام وظیفه نمایند.

فارغ التحصیلان هوشبری توانایی شناسایی دستگاه های اندازه گیری گازهای خون و سایر وسایل مربوط به رشته بیهوشی وتنظیم و کاربرد آنها شناسایی دستگاه های مختلف بیهوشی در اتاق عمل واستریلیزاسیون آنها بیهوش ساختن بیمار زیر نظر متخصص ومراقبت های قلبی و تنفسی وبیدار کردن او در پایان عمل درد شناسی احیای قلبی ریوی وانجام دادن بی­حسی ناحیه ای وغیره در موارد کلینیکی پرستاری به روش علمی و مراقبت از بیماران بد حال را دارند.

با توجه به تعدد اعمال جراحی, به منظور کمک به متخصصین هوشبری تشکیل دوره کاردانی و کارشناسی هوشبری و تربیت افرادی کاردان و کارشناس در این زمینه و بکار گماردن آنها در بخشهای هوشبری زیر نظر متخصصان این رشته می‌تواند به استفاده بهینه از کار متخصصان بیهوشی بیانجامد.

هوشبر یکی از ارکان اصلی تیم درمانی است

 

حقوق و درآمد:

بسته به میزان کار کارشناس هوشبر حداکثر تا سقف 7الی 8 میلیون میتوان کسب درآمد کرد .

توجه:

فراموش نکنین که این دوره ی هوشبری دوره ای 4ساله دارد و برای کسب مدرک تخصص هوشبری نمیتوان مستقیما از هوشبری اقدام کرد بلکه تنها افراد با مدرک پزشکی عمومی توانایی شرکت در تخصص هوشبری را دارند.


  نوشته های دیگران ()
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 1
بازدید دیروز:  0
مجموع بازدیدها:  3276
منوها
» درباره خودم «


انتخاب رشته
پ. شفیعی
دانشجوی رشته ی بهداشت عمومی در دانشگاه سراسری فارغ التحصیل مدرسه ی استعداد درخشان فرزانگان همراه شما در انتخاب رشته و انتخاب شغل

» فهرست موضوعی یادداشت ها «

انتخاب رشته[2] . پزشکی . چطور انتخاب رشته کنم . کنکور 98 . کنکور98 .
» آرشیو مطالب «

مرداد 98

» لوگوی وبلاگ «


» وضعیت من در یاهو «

یــــاهـو